پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228253
مسئول سازمان بسيج جامعه زنان کشور:
اقتدار نظامي مهمترين پيام حمله موشکي ايران بود/ آمادگي 300 گردان کوثر و هزاران گردان الزهرا(س) در دفاع از کشور
تاریخ انتشار : 1396/03/30
نمایش : 1292
مسئول سازمان بسيج جامعه زنان کشور در خصوص حمله موشکي ايران به مواضع تروريست ها در سوريه گفت: اين حمله يک هشدار اوليه به شرارت تروريست ها و حاميانشان بود و آن ها بايد بدانند که جمهوري اسلامي با اقتدار کامل و با در اختيار داشتن نيروهاي مومن، با اخلاص و انقلابي اعم از ارتش، سپاه و نيروهاي مردمي اين آمادگي را دارد که در مقابل هر گونه تعدي تروريست ها و حاميان آن ها بايستد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسئول سازمان بسيج جامعه زنان کشور، مينو اصلاني در گفت و گو با خبرنگار «بسيج زنان کشور»؛ در خصوص حمله موشکي ايران به مواضع تروريستي در سوريه گفت: اين حمله با اقتدار تمام و با همت پاسداران با اخلاص و توانمند، با تاسي از شهداي گرانقدر، بويژه شهيد حسن تهراني مقدم بيش از آنکه پاسخي به ددمنشي گروهک تروريستي و تفکيري داعش باشد، در پاسخ به تمام کساني که اين گروهک را حمايت مي کنند، بود زيرا في نفسه اين گروهک عددي نيست به جز يک عده آدم بي سواد، وحشي مسلک و حيوان صفت که قائل به هيچ آداب انساني اي نيستند.

وي افزود: پيام جدي اين حمله به حاميان تروريست ها، کساني که بوسيله اسلحه، مهمات و تدارکات آن ها را تجهيز مي کنند اين بود که آنان بايد بدانند اگر کوچکترين تعرضي به خاک جمهوري اسلامي شود و در داخل کشور شرارت کنند، پاسخ هاي سخت تر و سنگين تري دريافت خواهند کرد و به قول فرمايش رهبر معظم انقلاب، «دوران بزن در رو گذشته است»!

اصلاني ادامه داد: اين حمله يک هشدار اوليه و بسيار کوچک به شرارت تروريست ها و حاميانشان بود و از اين به بعد مقابله با اين گروهک ها و عمليات تروريستي وارد مرحله جديدي شده است و بدانند که جمهوري اسلامي با اقتدار کامل و با در اختيار داشتن نيروهاي مومن، با اخلاص و انقلابي اعم از ارتش، سپاه و نيروهاي مردمي اين آمادگي را دارد که در مقابل هر گونه تعدي تروريست ها و حاميان آن ها بايستد.

وي تاکيد کرد: سپاه با اين اقدام نشان داد که با اقتدار کامل از نظام، حاکميت جمهوري اسلامي و سرزمين ايران اسلامي دفاع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که اگر خون مظلومي در اين کشور به زمين ريخته شود و بي جواب بماند!

مسئول سازمان بسيج جامعه زنان کشور افزود: اقتدار سپاه زبانزد است و پاسداران انقلاب اسلامي مظلومانه در سنگر دفاع از نظام جمهوري اسلامي آمادگي کامل دارند و ملت قدردان ايران اسلامي نيز همواره از پاسداران سلحشور خود حمايت مي کنند.

وي افزود: در نظام مقدس جمهوري اسلامي زنان هم در سازماندهي هاي مختلفي که در سازمان بسيج صورت گرفته در کنار فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي، با گذراندن دوره هاي عمومي و تخصصي آموزش هاي نظامي، آمادگي کامل دارند که هر زمان ضرورت داشت به دفاع همه جانبه از کشور بپردازند.

اصلاني تاکيد کرد: در حال حاضر بيش از 300  گردان کوثر و هزاران گردان الزهرا(س) در سراسر کشور راه اندازي شده است، البته سابقه حضور زنان در دفاع از ايران اسلامي به جنگ تحميلي و مخصوصا در شهر خرمشهر باز مي گردد و در حال حاضر نيز حمايت تمام قد همسران و مادران مدافع حرم از انقلاب اسلامي ادامه همان مسير است و ثمره اين اقدامات باعث شده است که هر روز شاهد گسترش هرچه بيشتر نيروهاي خودجوش مردمي در کشورهاي مقاومت اسلامي هستيم.

وي در پايان نيز گفت: اين کشورها با الگوگيري از سازمان بسيج در حال شکل دادن پايگاه هاي بسيج در کشورهاي خود هستند و اميدواريم که با اين اقدامات، روزي فرا برسد که ريشه کفر و استبداد نه فقط در منطقه بلکه در تمام جهان ريشه کن شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html